Wat biedt Beloyal…

Op basis van mijn visie gebruik ik bewezen methoden en technieken, zoals LEAN, Kaizen, Six Sigma, Klantarena’s, Klantreizen, Net Promoter Score, Touchpoints en ECHTE Co-creatie.

Dit betekent dat ik organisaties kan ondersteunen bij advies- en implementatie projecten op het gebied van:

Verbeteren:

  • Verbeteren van de bestaande processen
  • Invoeren van continu verbeteren op de werkvloer
  • Verhogen van individuele effectiviteit van medewerkers (“Meer doen met Minder stress”)
  • Invoeren (programma management) van LEAN als verbeteringsmethodiek

Verbinden en vernieuwen:

  • Organisatie bewust maken van het verschil tussen loyaliteit en tevredenheid
  • De medewerkers activeren tot het verzinnen van loyaliteits- en tevredenheidsactiviteiten
  • Het meten van loyaliteit en tevredenheid
  • Het organiseren van klantarena’s en DUURZAME klantreizen
  • Het activeren van het eigen netwerk om nog meer service aan de klanten/burgers te kunnen bieden
  • ECHTE Co-creatie met klanten om zo te komen tot nieuwe producten en diensten
  • ECHTE Co-creatie met burgers om zo te komen tot breed gedragen beleid

En last-but-not-least:

  • Het inspireren van organisaties om verbinding te maken met hun medewerkers, klanten, burgers, patiënten, leden, aandeelhouders, partners en toezichthouders, zodat deze instaat zijn de beste producten en diensten te leveren voor nu en in de toekomst

Daarnaast kan ik de volgende inspiratieworkshops aanbieden:

  • Innoveren c.q. verbeteren vanuit de “Why”
  • LEAN Projecten, Lean Denken en LEAN Individueel
  • Hoe werkt loyaliteit en tevredenheid?

Wilt u weten of mijn visie bij uw organisatie past? Neem dan contact op met mij, ik maak graag tijd voor u vrij.
U kunt mij bereiken via 06-142 29 0 29 of per email.

Terug

Naar boven